Betaling

Når du har vundet en auktion og dit bud er accepteret, vil vi sende dig en faktura pr. email. Bemærk venligst, at der vil være tillagt moms på både varekøb og salær medmindre andet er oplyst. I de tilfælde, hvor der ikke er tillagt moms på det vindende bud, er dette klart anført i varebeskrivelsen, men der er altid moms på salæret.

Private og firmaer har samme betalingsbetingelser, nemlig at fakturaen skal betales straks. For at kunne få udleveret varen, skal fakturaen være betalt forinden.

Udskriv venligst en kopi af fakturaen og betalingskvitteringen (f.eks. din bankkvittering) og fremvis dette til udleveringen.

Det er vigtigt, at du er speciel opmærksom, når du har deltaget i auktioner

Du bedes holde ekstra godt øje med din email indbakke, hvis du har afgivet bud på en online auktion. Hvis du har vundet noget, så sender vi dig en email med besked herom med en vedhæftet faktura i PDF format. Det er derfor vigtigt, at du har en fungerende email konto, og at du kan åbne PDF-dokumenter. 

Hvis mails fra PS auktion bliver opfattet som spam af dit mail system eller din udbyders postserver, så skal du ændre indstillingerne i dit email program, så den ikke opfatter mails fra os som spam. Hvis du mener at have vundet noget, og du ikke har fået en mail i løbet af 3 - 4 timer efter auktionen er slut, så kig først i din spammappe (mappe med uønsket post). Hvis du finder mailen der, så flyt den til din indbakke.

Du har også mulighed for efter logon at gå til din konto og vælge dine fakturaer. 

I budhistorikken kan du også se, om dit bud er det højeste, når auktionen lukker. Du skal dog være opmærksom på, om mindsteprisen er opnået eller ej. Hvis mindsteprisen ikke er opnået, er varen ikke solgt og du får ingen faktura. Sælger har dog mulighed for inden tre arbejdsdage at acceptere et bud, som ligger under mindsteprisen, og så fremsendes en faktura efterfølgende uden forudgående kontakt med byder.

Tilbage   Fortsæt